Válasz nagyon egyszerű, IGEN.
Megtalálják a vevői, leendő ügyfelei? Ha erre a válasz nem, akkor sürgősen változtatni kell ezen.
Nem elég elkészíteni egy jó honlapot webáruházat, hanem láthatóvá is kell tenni. Másképp nem fog bevételt generálni, ha elvan tűnve.
Mi a teendő?
Át kell nézni a weboldalát, hogy a kulcsszó sűrűség, szöveg HTML arány, képek kulcs szavai, aloldalakhoz megadott metaadatok relevánsak a tartalommal.
Miért fontos ez?
Nézzük meg a nagy magazinok weboldalait, szinte mindig az első oldalon vannak bizonyos kulcsszavakra a google keresőben. Ők ezek segítségével érték el, hogy ez megvalósuljon. Ilyenkor szoktam mondani, hogy nem szabad az időt sajnálni a belső tartalmak felépítésére, mert az később bőven meg fogja hozni a várt sikert.
Mikor lesz meg az eredménye?
Ez már egy nehezebb kérdés. Általában 1-2 hónapon belül már látható hogy milyen eredménnyel sikerült mindezt elvégezni, de van olyan is mikor 2-3 hét, és volt olyan is mikor 3-4 hónap kellett ahhoz, hogy a megrendelő által meghatározott kulcsszavak egy részére az első oldalon jelenjen meg a honlapja. Vagyis itt nem lehet ígérni semmit, ezt minden esetben el szoktam mondani az ügyfeleimnek.
Javasolni szoktam, hogy amíg a Google keresőben nem jelenik meg előkelő helyen, mindenképp használják az Adwords – fizetett hirdetést és a Facebook –ot. Itt még megjegyezném, hogy mikor elérte az első oldali találatot, akkor se hagyja abba a fizetett hirdetést, és a Facebook –ot, mert arra is szükség van. Minél több reklámcsatornát használunk, annál hatékonyabban fog növekedni a honlapunk forgalma.
Szeretné, ha megtalálnák honlapját?
Kérjen AJÁNLATOT még ma, hogy láthatóvá váljon célközönségének és növelje honlapjának forgalmát.
Szerző:
Szabó Zoltán
Címkék: Google kereső optimalizálás, SEO